Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 523.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Мережевий підхід як інструмент удосконалення ланцюга створення вартості продукції швейного підприємстваРадіонова, Наталія Йосипівна
2019Розвиток інтелектуального підприємництва закладу вищої освітиГрищенко, І. М.; Щербак, В. Г.
2019Управління інтелектуальною власністю підприємствЩербак, В. Г.; Лисенко, Д. С.
2019The role of innovation in the development of Ukraine's competitive economy in the context of globalizationShcherbak, V.; Varenyk, D.
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.
2019Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуКулак, Н. В.; Мурована, Л. В.
тра-2019Інформаційні системи управлінського обліку: організаційний аспектМатюха, Микола Миколайович; Чубка, Світлана Борисівна
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.