Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 86.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Basic aspects of cognitive analysis of socioeconomic systemsRallie, Nataliia
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.
2016Товарні інновації промислових підприємствМороз, І. О.; Хоменко, О. І.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі ІнтернетГоловань, Х. В.; Хоменко, О. І.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2016Економічний ефект від припинення використання піратського програмного забезпеченняЧубукова, О. Ю.; Писанець, К. К.; Жидков, В. О.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Оптимізація виробничих процесів з використанням інформаційних технологійРедько, М. В.; Геселева, Н. В.; Лугиня, Р. О.