Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 912.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Аналіз даних за допомогою штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
29-тра-2019Factor model of social media marketing effect on brand loyaltyChubukova, Olga; Kostynets, Iuliia; Ponomarenko, Igor; Rallie, Nataliia; Zymbalevska, Yuliia
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, O. Yu.; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.
2017Використання маркетингу в електронному бізнесіПономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2017Використання KPI для оцінювання діяльності підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.