Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Peculiarities of the advertising campaign development on the market of educational servicesIevseytseva, Olena; Nechytailo, A.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.
2018Захист інформації в закладах освіти у сучасних умовахЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2010Інтелектуальний капітал як визначальний чинник становлення в Україні економіки знаньЖарінова, А. Г.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2021Моделювання динаміки ринку високотехнологічної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Єрьоменко, Я. М.