Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 211-220 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Соціально-культурний вплив реклами на суспільствоЗимбалевська, Ю. В.; Улько, Т. С.
2015Ринок роздрібної торгівлі в умовах кризи та шляхи мінімізації негативного впливуХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2015Тенденції ринку пива УкраїниХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2015Стратегічне маркетингове планування (ТОВ "СушиЯ")Євсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2015Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Хаян, І. А.
2015Взаємозв'язок логістики і маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Копачевська, О. М.
2015Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовахЯренко, А. В.; Хапіна, О. Ю.
2016Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.