Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 251-260 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Розвиток ринку «інтернет речей» в УкраїніІванченко, Н. О.
2017Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентівХоменко, О. І.
2017Маркетинговий контрольХоменко, О. І.; Приходько, Д. І.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2015Процес розробки та виведення нового товару на ринокЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2015Огляд діяльності юридичного ринку та асортименту послуг компаній в сучасних умовахПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2015CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компаніїЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2015Маркетингове дослідження проблем та перспектив розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніПодольна, В. В.; Дутка, І. В.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2015Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємствХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.