Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 281-290 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Управління поведінкою споживачівПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.
2017Сутність маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Трачило, Ю. П.
2017Маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємстваЧубукова, О. Ю.; Якименко, Г. С.
2020Financial monitoring in the bank as a market instrument in the conditions of innovative development and digitalization of economy: management and legal aspects of the risk-based approachVovk, Viktoria; Zhezherun, Yuliia; Bilovodska, Olena; Babenko, Vitalina; Biriukova, Alevtyna
2017Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Мотивація споживачаПодольна, В. В.; Шнитко, Є.
жов-2020Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
2013Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємствІванченко, Н. О.
2010Прогнозування трудової активності персоналу промислового підприємстваКвіта, Г. М.