Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 966.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2021Моделювання динаміки ринку високотехнологічної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Єрьоменко, Я. М.
2018Сучасні технології управління персоналом у державному секторі УкраїниКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2017Як народжуються цікаві ідеї в директ-маркетингу та як їх розвиватиЄвсейцева, О. С.; Нікітович, В. В.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2019Аналіз міжнародного досвіду застосування інноваційних технологій у продуктовому ритейліБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2021Цифрова економіка – економіка ХХІ століттяМихайлов, І. О.; Квіта, Г. М.
2017Застосування крауд-маркетингу для підвищення ефективності діяльності компаніїАфтанділянц, М. В.; Галака, М. П.