Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 621-630 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2015Основні тренди контент-маркетингу на теперішній час в УкраїніЧубукова, О. Ю.
2023CRM аналітика сучасного маркетологаКвіта, Г. М.; Махова, Д. С.
2023Використання інтернет-інструментів для просування товарів та послугКвіта, Г. М.; Кринін, Г. В.
2023Особливості стратегії просування у соціальних мережахСаюн, А. О.; Українець, С. Д.
2023Основні тренди digital-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Кушнірук, А. М.
2023Сучасні тенденції цифрового маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Драгієва, А. Г.
2023Характеристика основних напрямів маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Романенко, А. В.