Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 811-820 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Оцінка результативності та ефективності маркетингової діяльностіДяченко, Д. О.; Євсейцева, О. С.
2020Значення інформаційних технологій для економічного зростанняДомантович, О. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампаніїБондар, С. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Управління персоналом в контексті реалізації цілей сталого розвитку підприємстваШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Удосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, що працюють на ринку дитячих товарівГейко, М. Є.; Євсейцева, О. С.
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
жов-2022International innovation collaboration of business and higher education in a framework of the Chinese global initiative "One belt - one road: background and prospectsLiu, Yiru; Gryshchenko, Ivan; Cherniavska, Olena; Morhulets, Oksana; Cherniavska, Oleksandra; Wang, Zhijun
2020Інтернет-маркетинг в сфері розважальних послугЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2020Індивідуалізований digital маркетинг як інноваційна модель маркетингу в туризміКостинець, Ю. В.
2019Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваХоменко, О. І.; Збарживецька, В. Б.