Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 921-930 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023The innovative marketing management systems in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Kaznodii, V.
2023The conceptual basis for the formation and implementation of the marketing strategy for the innovative development of enterprises in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Holovachov, I.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2020Іміджева реклама та її реалізаціяЄвсейцева, О. С.; Юркевич, Т. В.
гру-2021Методи підвищення ефективності ігрової економікиПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2024Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємстваЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2024Використання інноваційних технологій в цифровому маркетингуШіковець, К. О.; Мельник, М. О.
2024Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціяхЄвсейцева, О. С.; Казнодій, В. О.
2024Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіЄвсейцева, О. С.; Головачов, І.