Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 931-940 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2017Методичні аспекти впровадження ключових показників ефективності (КРІ) на підприємствіПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
2024Статистичний аналіз хлібобулочних виробівШіковець, К. О.; Кошова, О. О.
2024Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку УкраїниБебко, С. В.; Овсієнко, А. С.
2024Цифровізація та штучний інтелект в сучасному маркетингуЄвсейцева, О. С.; Смольський, М. Р.
2024Концепції та проблеми екологічного маркетингуШіковець, К. О.; Матренок, Н. Р.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.