Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 555.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Аналіз даних за допомогою штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, O. Yu.; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.
2017Використання маркетингу в електронному бізнесіПономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2017Використання KPI для оцінювання діяльності підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2017Теоретичні аспекти дослідження конкурентоспроможності підприємстваРаллє, Н. В.; Хархан, В. В.
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.