Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 483.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємстваЧубукова, О. Ю.; Якименко, Г. С.
2017Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Мотивація споживачаПодольна, В. В.; Шнитко, Є.
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.
2013Аналіз сучасних методів економічної кібернетики та їх реалізація в програмних засобахКвіта, Г. М.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2016Економічний ефект від припинення використання піратського програмного забезпеченняЧубукова, О. Ю.; Писанець, К. К.; Жидков, В. О.
2016Головні аспекти впливу інформаційних технологій на сфери обміну та споживанняІванченко, Н. О.; Бусяк, М. О.
2016Бізнес-аналіз ринку сировини для виробництва біотопливаШіковець, К. О.; Мартинюк, В. В.