Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5547
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевструєва, І.-
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.date.accessioned2017-03-17T13:08:11Z-
dc.date.available2017-03-17T13:08:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНевструєва І. Роль маркетингу у туристичній діяльності / І. Невструєва, І. М. Гончаренко // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 61-62.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5547-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleРоль маркетингу у туристичній діяльностіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171207OIIP_P061-062.pdf280,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.