Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5593
Назва: Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV
Автори: Фролов, І. В.
Гарбуза, Ю. О.
Пашкевич, К. Л.
Колосніченко, М. В.
Ключові слова: branding
fashion brand
fashion designer
ukrainian fashion industry
брендинг
бренд модного одягу
дизайнер одягу
українська фешн-індустрія
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV [Текст] / І. В. Фролов, Ю. О. Гарбуза, К. Л. Пашкевич, М. В. Колосніченко // Легка промисловість. - 2016. - № 4. - C. 18-26.
Source: Легка промисловість
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняльну характеристику відомих вітчизняних брендів та досліджено чинники їх успіху, розглянуто питання загальної тенденції розвитку модних брендів одягу в Україні та проблеми, що постають перед сучасними дизайнерами. На основі проведених досліджень систематизовано алгоритми функціонування і розвитку українських брендів за сучасних економічних умов, виявлено чинники успішного розвитку бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV.
The comparative characteristics of famous domestic brands and their success factors were examined. The general trend of Ukrainian fashion brands was considered, as well the problems facing modern designers. Through the example of brand FROLOV.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5593
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_4_2016_P_018-026.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.