Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5636
Title: Аналіз медійного ринку України
Other Titles: Analyzes the media market of Ukraine
Authors: Євсейцева, О. С.
Собцева, Г. М.
Keywords: медіа ринок
мас-медіа
ЗМІ
рекламні послуги
рекламний медіа ринок
media market
media
advertising services
advertising media market
Issue Date: 2016
Citation: Євсейцева О. С. Аналіз медійного ринку України [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Г. М. Собцева // Ефективна економіка. – 2016. – № 5. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4983.
Source: Ефективна економіка
Abstract: Стаття присвячена аналізу медійного ринку України. Виконано дослідження сучасного стану ринку мас-медіа та рекламного медіа ринку. Здійснено аналіз та прогноз розвитку медійного рекламного ринку в Україні, а також вплив сучасної політичної та економічної ситуації на розвиток медійного ринку реклами. У результаті проведеного дослідження було встановлено, що в складних політико-економічних умовах пріоритетними каналами рекламних комунікацій буде Інтернет-реклама.
This article analyzes the media market of Ukraine. The research of the current market status of the media and the advertising media market. The analysis and forecast of development of the media advertising market in Ukraine, as well as the impact of current political and economic situation in the development of media advertising market. As a result of the study it was found that in difficult political and economic conditions, the priority of advertising communications channels is Internet advertising.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5636
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170324_304.pdf387,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.