Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5639
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2017-03-28T12:40:05Z-
dc.date.available2017-03-28T12:40:05Z-
dc.date.issued2003-01-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимог / О. С. Євсейцева // Проблеми науки : міжгалузевий наук.-практ. журнал. – 2003. – № 1. – С. 55-59.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5639-
dc.description.abstractПредставлено конкретну модель переходу підприємства до орієнтації на споживача. Перехід здійснюється в чотири етапи. Модель розраховано на можливість визначення, на якій стадії орієнтації на споживача перебуває підприємство, і показує, як інтегрувати дані про споживача та надає іншу важливу інформацію для виявлення нових пріоритетів і внесення відповідних змін до виробничої програми.uk
dc.description.abstractПредставлена конкретная модель перехода предприятия к ориентации на потребителя. Переход осуществляется в четыре этапа. Модель рассчитана на возможность определения, на какой стадии ориентации на потребителя находится предприятие, и показывает, как интегрировать данные о потребителе, а также предоставляет другую важную информацию для выявления новых приоритетов и внесения соответствующих изменений в производственную программу.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleРеструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимогuk
dc.title.alternativeРеструктуризация предприятия как средство адаптации к требованиям рынкаuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceПроблеми наукиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170324_302.pdf753,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.