Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5639
Назва: Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимог
Інші назви: Реструктуризация предприятия как средство адаптации к требованиям рынка
Автори: Євсейцева, О. С.
Дата публікації: січ-2003
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимог / О. С. Євсейцева // Проблеми науки : міжгалузевий наук.-практ. журнал. – 2003. – № 1. – С. 55-59.
Source: Проблеми науки
Короткий огляд (реферат): Представлено конкретну модель переходу підприємства до орієнтації на споживача. Перехід здійснюється в чотири етапи. Модель розраховано на можливість визначення, на якій стадії орієнтації на споживача перебуває підприємство, і показує, як інтегрувати дані про споживача та надає іншу важливу інформацію для виявлення нових пріоритетів і внесення відповідних змін до виробничої програми.
Представлена конкретная модель перехода предприятия к ориентации на потребителя. Переход осуществляется в четыре этапа. Модель рассчитана на возможность определения, на какой стадии ориентации на потребителя находится предприятие, и показывает, как интегрировать данные о потребителе, а также предоставляет другую важную информацию для выявления новых приоритетов и внесения соответствующих изменений в производственную программу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5639
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170324_302.pdf753,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.