Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5772
Название: Системний підхід до організації рекламно-інформаційного простору архітектурного середовища
Авторы: Сафронова, О. О.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Сафронова О. О. Системний підхід до організації рекламно-інформаційного простору архітектурного середовища [Текст] / О. О. Сафронова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 3). - C. 181-186.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У роботі визначається поняття рекламно-інформаційного простору архітектурного середовища і необхідність системного підходу до його організації. Описані складові системного підходу до розробки концепції розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі (на прикладі м. Києва) з врахуванням історико-містобудівного зонування. Визначено категорію громадських приміщень, для яких питання оптимізацїї розміщення реклами є актуальним.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5772
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bul2010_N5T3_P181-186.pdf570,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.