Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМудра, В. М.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T06:54:52Z-
dc.date.available2017-04-07T06:54:52Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationМудра В. М. Розвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерів [Текст] / В. М. Мудра // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 127-130.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820-
dc.description.abstractЗнання в галузі дизайну фірмового стилю мають велике значення для студента як майбутнього практика дизайну фірмового стилю, допомагають молодому дизайнеру показати себе як творчу особистість зі своєю яскравою індивідуальністю, що має притаманний тільки йому фірмовий стиль та характерні риси творчості. Як вийти на ринок та вистояти серед великого потоку товарів, як бути конкурентноспроможним та успішним - для цього треба вивчити дисцитіну "Художнє проектування фірмового стилю та сувенірно-рекламних виробів".uk
dc.languageuk
dc.titleРозвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерівuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 4)uk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bul2010_N5T4_P127-130.pdf373,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.