Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМудра, В. М.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T06:54:52Z-
dc.date.available2017-04-07T06:54:52Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationМудра В. М. Розвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерів [Текст] / В. М. Мудра // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 127-130.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820-
dc.description.abstractЗнання в галузі дизайну фірмового стилю мають велике значення для студента як майбутнього практика дизайну фірмового стилю, допомагають молодому дизайнеру показати себе як творчу особистість зі своєю яскравою індивідуальністю, що має притаманний тільки йому фірмовий стиль та характерні риси творчості. Як вийти на ринок та вистояти серед великого потоку товарів, як бути конкурентноспроможним та успішним - для цього треба вивчити дисцитіну "Художнє проектування фірмового стилю та сувенірно-рекламних виробів".uk
dc.languageuk
dc.titleРозвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерівuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 4)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T4_P127-130.pdf373,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.