Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820
Title: Розвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерів
Authors: Мудра, В. М.
Issue Date: 2010
Citation: Мудра В. М. Розвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерів [Текст] / В. М. Мудра // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 127-130.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Знання в галузі дизайну фірмового стилю мають велике значення для студента як майбутнього практика дизайну фірмового стилю, допомагають молодому дизайнеру показати себе як творчу особистість зі своєю яскравою індивідуальністю, що має притаманний тільки йому фірмовий стиль та характерні риси творчості. Як вийти на ринок та вистояти серед великого потоку товарів, як бути конкурентноспроможним та успішним - для цього треба вивчити дисцитіну "Художнє проектування фірмового стилю та сувенірно-рекламних виробів".
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bul2010_N5T4_P127-130.pdf373,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.