Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5878
Назва: Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу
Автори: Лабурцева, О. І.
Яцишина, Л. К.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Лабурцева О. І. Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу [Текст] / О. І. Лабурцева, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 76-81.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтована необхідність запровадження комплексу заходів для активізації інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу. До комплексу запропоновано включити такі групи заходів: державна підтримка конкурентоспроможності продукції галузі; організація взаємовигідної співпраці у сфері маркетингу з суб'єктами ринкового мікросередовища; заходи сприяння впровадженню маркетингового управління на рівні підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5878
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P076-081.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.