Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвіщов, М. В.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T07:15:09Z-
dc.date.available2017-04-07T07:15:09Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationСвіщов М. В. Продуктова реструктуризація в товарній стратегії підприємства [Текст] / М. В. Свіщов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 146-153.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5892-
dc.description.abstractВ статті розглядається одна з проблем, що має безпосереднє відношення до рівня ефективності роботи підприємств. Правильний вибір товарної стратегії, її конкретизація дає можливість підприємству забезпечити достатню прибутковість, що в свою чергу залежить від асортиментної політики, від своєчасної її зміни. Про це йдеться в статті.uk
dc.languageuk
dc.titleПродуктова реструктуризація в товарній стратегії підприємстваuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 5)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P146-153.pdf595,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.