Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5892
Назва: Продуктова реструктуризація в товарній стратегії підприємства
Автори: Свіщов, М. В.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Свіщов М. В. Продуктова реструктуризація в товарній стратегії підприємства [Текст] / М. В. Свіщов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 146-153.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається одна з проблем, що має безпосереднє відношення до рівня ефективності роботи підприємств. Правильний вибір товарної стратегії, її конкретизація дає можливість підприємству забезпечити достатню прибутковість, що в свою чергу залежить від асортиментної політики, від своєчасної її зміни. Про це йдеться в статті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5892
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P146-153.pdf595,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.