Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, І. М.uk
dc.contributor.authorГаркавенко, С. С.uk
dc.contributor.authorВласюк, Т. М.uk
dc.date.accessioned2017-04-10T09:03:23Z-
dc.date.available2017-04-10T09:03:23Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГрищенко І. М. Результативність вступної кампанії як один з інструментів оцінювання ефективності діяльності ВНЗ [Текст] / І. М. Грищенко, С. С. Гаркавенко, Т. М. Власюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 10-23.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5908-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність визначення результативності вступної кампанії як одного з інструментів оцінювання ефективності діяльності вищого навчального закладу. Для оцінювання результативності вступної кампанії рекомендується використовувати коефіцієнт, що визначається як відношення кількості зарахованих осіб до кількості заяв про вступ, поданих на певну спеціальність. Рівень привабливості окремих спеціальностей пропонується оцінювати, порівнюючи відсоток заповнення ліцензованих обсягів і динаміку кількості зарахованих осіб із середніми показниками вищого навчального закладу.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована целесообразность определения результативности вступительной кампании в качестве одного из инструментов оценивания эффективности деятельности высшего учебного заведения. Для оценивания результативности вступительной кампании рекомендуется использовать коэффициент, который рассчитывается путем деления количества зачисленных на обучение лиц к количеству заявлений, поданных на определенную специальность. Уровень привлекательности отдельных специальностей предлагается оценивать, сравнивая процент заполнения лицензионных объемов и динамику количества зачисленных лиц со средневузовскими показателями.ru
dc.description.abstractThe paper justifies the need to estimate the admissions campaign performance as a tool in evaluating the effectiveness of a higher education institution. To assess the effects of the admissions performance, it is recommended to apply a coefficient which is determined by the ratio of the number of enlisted persons to the number of applications submitted for a particular study program. The level of attractiveness of certain programs is suggested to be evaluated by comparing the share of filling the licensed volume and the dynamics of the number of persons enrolled for a particular program with the University average data.en
dc.languageuk
dc.subjectadmissions campaign performanceen
dc.subjectstudy program attractiveness levelen
dc.subjectрезультативность вступительной кампанииru
dc.subjectуровень привлекательности специальностейru
dc.subjectрезультативність вступної кампаніїuk
dc.subjectрівень привабливості спеціальностейuk
dc.titleРезультативність вступної кампанії як один з інструментів оцінювання ефективності діяльності ВНЗuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGrishchenko, I. M.en
local.contributor.altauthorGarkavenko, S. S.en
local.contributor.altauthorVlasiuk, T. M.en
local.contributor.altauthorГрищенко, И. М.ru
local.contributor.altauthorГаркавенко, С. С.ru
local.contributor.altauthorВласюк, Т. Н.ru
local.subject.sectionМодернізація освітиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (105)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V105_P010-023.pdf770,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.