Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5908
Title: Результативність вступної кампанії як один з інструментів оцінювання ефективності діяльності ВНЗ
Authors: Грищенко, І. М.
Гаркавенко, С. С.
Власюк, Т. М.
Keywords: admissions campaign performance
study program attractiveness level
результативность вступительной кампании
уровень привлекательности специальностей
результативність вступної кампанії
рівень привабливості спеціальностей
Issue Date: 2016
Citation: Грищенко І. М. Результативність вступної кампанії як один з інструментів оцінювання ефективності діяльності ВНЗ [Текст] / І. М. Грищенко, С. С. Гаркавенко, Т. М. Власюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 10-23.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність визначення результативності вступної кампанії як одного з інструментів оцінювання ефективності діяльності вищого навчального закладу. Для оцінювання результативності вступної кампанії рекомендується використовувати коефіцієнт, що визначається як відношення кількості зарахованих осіб до кількості заяв про вступ, поданих на певну спеціальність. Рівень привабливості окремих спеціальностей пропонується оцінювати, порівнюючи відсоток заповнення ліцензованих обсягів і динаміку кількості зарахованих осіб із середніми показниками вищого навчального закладу.
В статье обоснована целесообразность определения результативности вступительной кампании в качестве одного из инструментов оценивания эффективности деятельности высшего учебного заведения. Для оценивания результативности вступительной кампании рекомендуется использовать коэффициент, который рассчитывается путем деления количества зачисленных на обучение лиц к количеству заявлений, поданных на определенную специальность. Уровень привлекательности отдельных специальностей предлагается оценивать, сравнивая процент заполнения лицензионных объемов и динамику количества зачисленных лиц со средневузовскими показателями.
The paper justifies the need to estimate the admissions campaign performance as a tool in evaluating the effectiveness of a higher education institution. To assess the effects of the admissions performance, it is recommended to apply a coefficient which is determined by the ratio of the number of enlisted persons to the number of applications submitted for a particular study program. The level of attractiveness of certain programs is suggested to be evaluated by comparing the share of filling the licensed volume and the dynamics of the number of persons enrolled for a particular program with the University average data.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5908
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2413-0117
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Кафедра технології моди (ТМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V105_P010-023.pdf770,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.