Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубукова, О. Ю.uk
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2017-04-10T09:03:23Z-
dc.date.available2017-04-10T09:03:23Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЧубукова О. Ю. Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 92-98.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5910-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню концептуальних засад економіки вражень. Розглянуто передумови її зародження в контексті зміни моделей сучасного бізнесу від "просто виробництва" до "емоційного виробництва". Розкрито головні ідеї та погляди на сутність понять "маркетинг вражень", "емоційний маркетинг", "шоу-маркетинг", "атмосферний маркетинг". Проаналізовано емоційну складову як базову у формуванні механізмів побудови бажаної поведінки споживача. Продемонстровано прикладні аспекти застосування економіки вражень на прикладі світових брендів. Визначено діалектичний взаємозв’язок між категоріями "емоції – потреби", "потреби – виробництво", "виробництво – прибуток", "емоції – прибуток".uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию концептуальных основ экономики впечатлений. Рассмотрены предпосылки ее зарождения в контексте изменения моделей современного бизнеса от "просто производства" до "эмоционального производства". Раскрыты главные идеи и взгляды на сущность понятий "маркетинг впечатлений", "эмоциональный маркетинг", "шоу-маркетинг", "атмосферный маркетинг". Проанализирована эмоциональная составляющая как базовая в формировании механизмов построения желаемого поведения потребителя. Продемонстрированы прикладные аспекты применения экономики впечатлений на примере мировых брендов. Определена диалектическая взаимосвязь между категориями "эмоции – потребности", "потребности – производство", "производство – прибыль", "эмоции – прибыль".ru
dc.description.abstractThe paper covers the conceptual foundations of the experience economy and explores the background for its emergence in the context of business models transformation from "commodity production" to "emotional production". The main ideas and views on the nature of concepts "experiential marketing", "emotional marketing", "show marketing" and "atmospheric marketing" are revealed. The emotional component as the cornerstone in the development of mechanisms to build the desired consumer’s behavior has analyzed. Applied aspects of the experience economy functioning based on the example of world brands are demonstrated. A dialectical relationship between the categories of "emotions –needs", "needs – production", "production – profit", "emotion – profit" is identified.en
dc.languageuk
dc.subjectexperience economyen
dc.subjectemotional marketingen
dc.subjectshow marketingen
dc.subjectrelationship marketingen
dc.subjectatmospheric marketingen
dc.subjectconsumer expectationsen
dc.subjectemotional productionen
dc.subjectmarketing modelen
dc.subjectmarketing companyen
dc.subjectэкономика впечатленийru
dc.subjectэмоциональный маркетингru
dc.subjectшоу-маркетингru
dc.subjectмаркетинг отношенийru
dc.subjectатмосферный маркетингru
dc.subjectожидания потребителяru
dc.subjectэмоциональное производствоru
dc.subjectмодель маркетингаru
dc.subjectмаркетинговая компанияru
dc.subjectекономіка враженьuk
dc.subjectемоційний маркетингuk
dc.subjectшоу-маркетингuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.subjectатмосферний маркетингuk
dc.subjectочікування споживачаuk
dc.subjectемоційне виробництвоuk
dc.subjectмодель маркетингуuk
dc.subjectмаркетингова компаніяuk
dc.titleЕкономіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутністьuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorChubukova, O. Y.en
local.contributor.altauthorYarenko, A. V.en
local.contributor.altauthorЧубукова, О. Ю.ru
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (105)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V105_P092-098.pdf376,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.