Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5910
Назва: Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність
Автори: Чубукова, О. Ю.
Яренко, А. В.
Ключові слова: experience economy
emotional marketing
show marketing
relationship marketing
atmospheric marketing
consumer expectations
emotional production
marketing model
marketing company
экономика впечатлений
эмоциональный маркетинг
шоу-маркетинг
маркетинг отношений
атмосферный маркетинг
ожидания потребителя
эмоциональное производство
модель маркетинга
маркетинговая компания
економіка вражень
емоційний маркетинг
шоу-маркетинг
маркетинг відносин
атмосферний маркетинг
очікування споживача
емоційне виробництво
модель маркетингу
маркетингова компанія
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 92-98.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню концептуальних засад економіки вражень. Розглянуто передумови її зародження в контексті зміни моделей сучасного бізнесу від "просто виробництва" до "емоційного виробництва". Розкрито головні ідеї та погляди на сутність понять "маркетинг вражень", "емоційний маркетинг", "шоу-маркетинг", "атмосферний маркетинг". Проаналізовано емоційну складову як базову у формуванні механізмів побудови бажаної поведінки споживача. Продемонстровано прикладні аспекти застосування економіки вражень на прикладі світових брендів. Визначено діалектичний взаємозв’язок між категоріями "емоції – потреби", "потреби – виробництво", "виробництво – прибуток", "емоції – прибуток".
Статья посвящена исследованию концептуальных основ экономики впечатлений. Рассмотрены предпосылки ее зарождения в контексте изменения моделей современного бизнеса от "просто производства" до "эмоционального производства". Раскрыты главные идеи и взгляды на сущность понятий "маркетинг впечатлений", "эмоциональный маркетинг", "шоу-маркетинг", "атмосферный маркетинг". Проанализирована эмоциональная составляющая как базовая в формировании механизмов построения желаемого поведения потребителя. Продемонстрированы прикладные аспекты применения экономики впечатлений на примере мировых брендов. Определена диалектическая взаимосвязь между категориями "эмоции – потребности", "потребности – производство", "производство – прибыль", "эмоции – прибыль".
The paper covers the conceptual foundations of the experience economy and explores the background for its emergence in the context of business models transformation from "commodity production" to "emotional production". The main ideas and views on the nature of concepts "experiential marketing", "emotional marketing", "show marketing" and "atmospheric marketing" are revealed. The emotional component as the cornerstone in the development of mechanisms to build the desired consumer’s behavior has analyzed. Applied aspects of the experience economy functioning based on the example of world brands are demonstrated. A dialectical relationship between the categories of "emotions –needs", "needs – production", "production – profit", "emotion – profit" is identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5910
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V105_P092-098.pdf376,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.