Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6115
Название: Стилі навчання та їх вплив на ефективність освітнього процесу
Другие названия: Стили обучения и их влияние на эффективность образовательного процесса
Learning styles and their effect on the efficiency of educational process
Авторы: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключевые слова: вища освіта
навчання хімії
інформатизація
стилі навчання
высшее образование
обучение химии
информатизация
стили обучения
higher education
chemistry teaching
learning styles
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Деркач Т. М. Стилі навчання та їх вплив на ефективність освітнього процесу / Т. М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. ст. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – № 127. – С. 41–50.
Source: Наукові записки
Краткий осмотр (реферат): Статтю призначено теоретичному вивченню впливу стильових характеристик студентів на ефективність навчання хімії в умовах інформатизації. Проілюстровано різні підходи та моделі, що застосовуються для характеристики стилів навчальної діяльності людей, визначено їх переваги та недоліки. Показано зв'язок між існуючими концепціями стилів навчання, розглянуто психологічні та педагогічні аспекти проблеми. Уточнено дефініцію терміну «стиль навчання». Зроблено деякі узагальнені висновки щодо умов успішного навчання студентів, а саме: стилі не є вільними від оціночних суджень; переважна більшість досліджень свідчить про можливість зміни та розвитку стилів навчання; розвиток у людини рефлективного стилю частіше за інші пов’язаний з кращою академічною та когнітивною продуктивністю.
Статья посвящена теоретическому изучению влияния стилевых характеристик студентов на эффективность изучения химии в условиях информатизации. Проиллюстрированы разные подходы и модели, которые применяются для характеристики стилей учебной деятельности людей, выявлены их преимущества и недостатки. Показана связь между существующими концепциями стилей обучения, рассмотрены психологические и педагогические аспекты проблемы. Уточнена дефиниция термина «стиль обучения». Сформулированы обобщенные выводы относительно условий успешного обучения, а именно: стили не свободны от оценочных суждений; большинство исследований свидетельствует о возможности изменения и целенаправленного развития стилей обучения; развитие у человека рефлективного стиля чаще коррелирует с лучшей академической и когнитивной продуктивностью личности.
The effect of students’ learning styles on the efficiency of chemistry teaching under informatization conditions has been theoretically described. Various approaches and models to be applied to characterize the learning styles have been illustrated. Their advantages and disadvantages have been identified. Correlations between modern concepts of learning styles have been studied. Psychological and pedagogical aspects of the problem have been discussed. Definition of the term «learning style» has been specified. Some general conclusions about the conditions required for successful student’s learning have been made. In particular, the styles are not free of value judgments; the learning styles could be changed and evolved; the preferential development of reflective style more often correlates with better cognitive and academic efficiency than other students’ learning styles.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6115
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2310-371X
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NPU_27_(2015).pdfОсновна стаття576,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.