Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6124| Title: | Теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх фахівців хімічних спеціальностей засобами інформаційних технологій |
| Authors: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
| Keywords: | мультимедійне навчання електронні ресурси психолого-педагогічні аспекти психологічний стан студентів ефективність навчання когнітивне навантаження педагогічні підходи дидактичні форми роботи інтелектуальні фактори конфлікти контроль знань стимулювання віртуальна лабораторія електроокулографія |
| Issue Date: | 2013 |
| Publisher: | АРТ-ПРЕС |
| Citation: | Деркач Т. М. Теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх фахівців хімічних спеціальностей засобами інформаційних технологій [Текст] : монографія / Т. М. Деркач. - Дніпропетровськ : АРТ-ПРЕС, 2013. - 320 с. |
| Abstract: | Систематизовано дані психологічних та педагогічних досліджень, розроблено теоретичну та методологічну базу ефективного застосування інформаційних технологій у навчанні хімічних дисциплін. Визначено фактори, що впливають на засвоєння хімічних знань, обґрунтовано педагогічні підходи та методичні рекомендації щодо розробки методики навчання хімічних дисциплін із застосуванням електронних освітніх ресурсів. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6124 |
| Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
| Department: | Кафедра промислової фармації |
| ISBN: | 978-966-348-337-5 |
| Appears in Collections: | Наукові видання (Монографії) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Cover2017.57_Image001.jpg | Обкладинка | 66,72 kB | JPEG | ![]() View/Open |
| 20170426_Derkach_P001-011.pdf | Титульна сторінка + Зміст + Вступ | 526,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
| 20170426_Derkach.pdf | 18,36 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
