Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263
Название: Оцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїї
Авторы: Дерев'янченко, Т. Є.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Дерев'янченко Т. Є. Оцінювання і контроль ефективності рекламної кампаніїї [Текст] / Т. Є. Дерев'янченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 222-224.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми оцінювання і контролю результатів рекламної кампанії як складової контролю маркетингу і визначальної характеристики рекламного бізнесу. Цей процес, який найчастіше передбачає періодичне, всебічне і об'єктивне порівнювання планових і фактичних показників, в економічній літературі досліджено недостатньо.
Рассмотрены проблемы оценивания и контроля результатов рекламной кампании как составляющей контроля маркетинга и определяющей характеристики рекламного бизнеса. Этот процесс, который чаще всего предусматривает периодическое, всестороннее и объективное сравнивание плановых и фактических показателей, в экономической литературе исследовано недостаточно.
The problems of estimation and control of results of an advertising campaign are considered as to the constituent of control of marketing and the defining characteristic of advertising. This process which foresees periodic, comprehensive and objective comparison of planned and actual indexes, in the economic literature it is investigational not enough.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6263
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V55_P222-224.pdf308,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.