Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6481
Назва: Вибір стратегії участі підприємства у виставкових заходах
Інші назви: Выбор стратегии участия предприятия в выставочно-ярмарочных мероприятиях
Choice of strategy of participation of enterprise in exhibition-fair measures
Автори: Гуріна, Н. Д.
Кирилко, Н. М.
Ключові слова: виставки
стратегія
стратегічне планування
вибір стратегії участі
цілі участі підприємства у виставці
метод бальної оцінки
выставки
стратегия
стратегическое планирование
выбор стратегии участия
цели участия предприятия в выставке
метод бальной оценки
exhibitions
strategy
strategic planning
strategy selection participatory
objectives enterprise participation in the exhibition
the method of scoring
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Гуріна Н. Д. Вибір стратегії участі підприємства у виставкових заходах / Н. Д. Гуріна, Н. М. Кирилко // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – Вип. 2 (12).
Source: Економіка. Управління. Інновації
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості стратегії участі підприємства у виставкових заходах. Встановлено, що вибір стратегії участі підприємства у виставці залежить від його загальної стратегії. Визначено систему факторів та розроблено алгоритм прийняття рішення підприємством щодо участі у виставці, апробовано методику систематизації цілей участі у виставці.
В статье раскрыты особенности стратегии участия предприятия в выставочных мероприятиях. Установлено, что выбор стратегии участия предприятия в выставке зависит от его общей стратегии. Определенно систему факторов и разработан алгоритм принятия решения предприятием относительно участия в выставке, апробировано методику систематизации целей участия в выставке.
In the article the features of strategy of participation of enterprise are exposed in exhibition measures. It is set that the choice of strategy of participation of enterprise in an exhibition depends on his general strategy. Certainly system of factors and the algorithm of decision-making by an enterprise are developed in relation to participating in an exhibition is defined, method of systematization of aims of participating in an exhibition is approved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6481
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170529_102.pdf227,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.