Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/650
Назва: Інтелектуальний аналіз бізнес-процесів
Автори: Квіта, Г. М.
Шіковець, К. О.
Теніщева, Д.
Ключові слова: economic-mathematical methods
segment
trend
forecast
demand
business-process
экономико-математические методы
сегмент
тенденция
прогноз
спрос
бизнес-процесс
економіко-математичні методи
сегмент
тенденція
прогноз
попит
бізнес-процес
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Квіта Г. М. Інтелектуальний аналіз бізнес-процесів / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, Д. Теніщева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 71-76.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"
Короткий огляд (реферат): Використання економіко-математичних методів і побудови прогнозів розвитку ринку морозива України на основі сучасних математичних методів. Для досягнення мети були використані такі загально наукові методи: аналіз, синтез, індукція, дедукція та метод плинного середнього для побудови прогнозів виробництва, експорту та імпорту продукції харчової промисловості України. У даній статті описано методи бізнес-прогнозування та їх застосування для аналізу ринку морозива України. Даний аналіз може допомогти покращити бізнес-процеси на підприємствах даного сегменту ринку. Проведено статистичний аналіз продукції. Вивчення та застосування сучасних математичних методів надає можливість сучасним економістам отримати необхідну інформацію, прогнози, аналізи. Економіко-математичні моделі мають пізнавальну і практичну цінність. Застосування економіко-математичних методів для прогнозування реалізації продукції харчової промисловості надасть можливість оптимізувати бізнес-процеси на підприємствах даного сегменту ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/650
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P071-076.pdf294,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.