Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 141-150 зі 1959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Інновації і підприємництво як чинник підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємствЯнковець, Т. М.; Миронова, О. В.
2017Аналіз і формування споживчих переваг та уподобаньХоменко, О. І.; Монька, І. С.
2017Роль маркетингового управління у забезпеченні ефективної діяльності підприємстваБорисюк, О. В.; Поляк, М. О.
2017Аграрний ринок України: стан та тенденції розвитку сільськогосподарських підприємствХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017"Розумні зупинки" як спосіб покращення сервісу для споживачів послуг міського громадського транспортуБорисова, Т. М.; Щербина, Ю. М.
2017Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентівХоменко, О. І.
2017Маркетинговий контрольХоменко, О. І.; Приходько, Д. І.
2017Про побудову інформаційної моделі обліку і контролю витрат в системі управління підприємствомСльозко, Т. М.
2017Дослідження впливу біофармацевтичних факторів на забезпечення еквівалентності генеричного лікарського засобу на основі капецитабінуБаула, О. П.; Бессарабов, В. І.; Чолій, В. І.
2017Вибір медіаканалу як основна складова медіаполітики підприємстваПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.