Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10152
Название: Роль маркетингового управління у забезпеченні ефективної діяльності підприємства
Авторы: Борисюк, О. В.
Поляк, М. О.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Поляк М. О. Роль маркетингового управління у забезпеченні ефективної діяльності підприємства / М. О. Поляк ; наук. кер. О. В. Борисюк // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 76.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10152
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P076.pdf152,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.