Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 1959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Шляхи пристосування брендів під нове покоління Z через маркетингове управлінняКіндій, М. В.; Сітнікова, І. О.
2017Перспективи маркетингового управління криптовалютним ринкомДайновський, Ю. А.; Переста, В. Т.
2017Особливості формування брендуКарпенко, Н. В.; Фесун, О. А.
2017Концепція удосконалення механізму інвестування інноваційного розвитку малого та середнього бізнесуСергачова, А. О.
2017Формування та функціонування ринку кави в УкраїніКрахмальова, Н. А.; Хаян, І. А.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2017Рекламна діяльність: організація і практикаХоменко, О. І.; Юркевич, Т. В.
2017Інтерактивні технології в бізнесіСиненко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017SMM-стратегія як запорука успіху сучасної компаніїКіндій, М. В.; Гладій, У. В.
2017Особливості маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначенняКосар, Н. С.; Дуднік, Б. Е.