Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10160
Название: SMM-стратегія як запорука успіху сучасної компанії
Авторы: Кіндій, М. В.
Гладій, У. В.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гладій У. В. SMM-стратегія як запорука успіху сучасної компанії / У. В. Гладій ; наук. кер. М. В. Кіндій // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 84.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10160
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P084.pdf151,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.