Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6596
Назва: Некоторые аспекты НЛП при обучении РКИ в многонациональной аудитории
Інші назви: SOME ASPECTS OF NLP IN TEACHING OF RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE IN THE MULTINATIONAL AUDIENCE
Автори: Синявская, О. Е.
Ключові слова: neurolinguistic programming
representative system
Russian as a foreign language
communicative and active approach
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Синявская О. Е. Некоторые аспекты НЛП при обучении РКИ в многонациональной аудитории / О. Е. Синявская // Znanstvena misel journal. – 2017. – № 6. – P. 59-61.
Source: Znanstvena misel journal
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена некоторым аспектам нейролингвистического программирования при обучении русскому языку как иностранному в многонациональной аудитории. Раскрывается необходимость учитывать не только тип репрезентативной системы отдельного учащегося, но и особенности восприятия определенной национальности в целом, для оптимизации учебного процесса, особенно на начальном этапе.
The article is devoted to some aspects of neurolinguistic programming in teaching Russian as a foreign language in a multinational audience. It reveals the need to consider not only the type of representative system of individual student, but especially the perception of a certain nationality in general, in order to optimize the learning process, especially at the initial stage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6596
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
ISSN: 3124-1123
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Znanstvena_misel_№6_2017 (1).pdfосновний текст332,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.