Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/671
Title: Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторі
Authors: Петко, А. К.
Дубрівна, А. П.
Keywords: дизайн
українські традиції
архетипи
ментальність
культура
рекламне звернення
дизайн
украинские традиции
архетипы
культура
рекламное обращение
ментальность
design
mentality
advertising
culture
Ukrainian traditions
Issue Date: 2015
Citation: Петко А. К. Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторі [Електронний ресурс] / А. К. Петко, А. П. Дубрівна // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_16.
Abstract: У статті проаналізовано особливості створення рекламного звернення в соціокультурному просторі України. Визначено необхідність використання національних та культурних особливостей цільової аудиторії при розробці рекламних матеріалів, а також донесення національної ідеї через їх практичне застосування.
В статье проанализированы особенности создания рекламного обращения в социокультурном пространстве Украины. Выявлено необходимость использования национальных и культурных особенностей целевой аудитории при создании рекламных материалов, а также донесения национальной идеи посредством их практического применения.
The article considers the features of creation advertising in Ukrainian cultural space. The necessity of the use of national and cultural features of Ukrainian people in graphic design, advertising, and also reports of national idea by their practical application.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_16
http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/671
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра рисунка та живопису (РЖ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N1_16.pdf126.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.