Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6779
Назва: Дослідження чинників, що впливають на формування асортименту дитячого взуття
Автори: Лобанова, Г. Є.
Ковалюк, О. В.
Ключові слова: children's footwear
consumer properties
customer requirements
psychological comfort
детская обувь
потребительские свойства
потребительские требования
психологический комфорт
дитяче взуття
споживчі властивості
споживчі вимоги
психологічний комфорт
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Лобанова Г. Є. Дослідження чинників, що впливають на формування асортименту дитячого взуття [Текст] / Г. Є. Лобанова, О. В. Ковалюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Технічні науки. - 2017. - № 3 (110). - C. 91-97.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Технічні науки
Короткий огляд (реферат): Встановлено розбіжності вагомих показників серед споживачів за рівнем досвіду виховання дітей у сім’ї та продавців взуття.
Установлены расхождения весомых показателей среди потребителей по уровню опыта воспитания детей в семье и продавцов обуви.
Differences between significant indicators among consumers with various levels of experience of raising children and sellers of footwear were shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6779
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V110_P091-097.pdf339,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.