Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/686
Назва: Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств
Автори: Глазкова, К. О.
Ключові слова: marketing policy
profitability
company
STP - marketing
сбытовая политика
прибыльность
предприятие
STP - маркетинг
збутова політика
прибутковість
підприємство
STP - маркетинг
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Глазкова К. О. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств [Текст] / К. О. Глазкова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 102-107.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Обґрунтування проблем збутової політики на сучасному українському ринку та їх вплив на прибутковість підприємств. Використаний загальновідомий STP-маркетинг в управлінні збутовою політикою та оцінювання ефективності управління збутовою політикою. В процесі дослідження збутової політики, виявлення проблем, які зменшують прибуток підприємства та впливають на ефективну діяльність розподілу. Пропонування видів вдосконалення збутової політики на підприємстві та шляхи досягнення підвищення прибутку. Можливість досягнення високих показників прибутковості та уникнення втрат прибутку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/686
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P102-107.pdf224,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.