Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Название: Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг
Авторы: Бебко, С. В.
Ключевые слова: ринок освітніх послуг
освітня послуга
адаптована збалансована система показників
результативність функціонування ринку освітніх послуг
рынок образовательных услуг
образовательная услуга
адаптированная система сбалансированных показателей
результативность функционирования рынка образовательных услуг
the market of educational services
educational service
adapted balanced scorecard
the efficiency of the market of educational services
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249.
metadata.local.source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V77_P243-249.pdf342,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.