Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7136
Назва: Особливості формування конкурентних переваг на ринках різних типів
Інші назви: Особенности формирования конкурентных преимуществ на рынках различных типов
Features of formation of competitive advantages in the markets of different types
Автори: Кононенко, Г. І.
Ключові слова: конкуренція
конкурентні переваги
монополія
ринок
олігополія
диференціація
конкуренция
конкурентные преимущества
рынок
монополия
дифференциация
олигополия
competition
competitive advantage
market monopoly differentiation
oligopoly
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Кононенко Г. І. Особливості формування конкурентних переваг на ринках різних типів / Г. І. Кононенко // Економіка та суспільство. - 2017. - Вип. 8. - С. 264-270.
Source: Економіка та суспільство
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено основні типи ринкових структур та види конкуренції на різнорідних ринках. Проаналізовано формування конкурентних переваг на ринку досконалої конкуренції. Акцентовано увагу на монополістичній конкуренції, ключовою рисою якої є диференціація продукту і методів його просування. Розглянуто основні джерела утримання конкурентних переваг на монопольно конкурентних ринках. Запропоновано напрями формування конкурентних переваг на монопольних ринках.
В статье выделены основные типы рыночных структур и виды конкуренции на разнородных рынках. Проанализированы условия формирования конкурентных преимуществ на рынке совершенной конкуренции. Акцентировано внимание на монополистической конкуренции, ключевой особенностью которой является дифференциация продукта и методов его продвижения. Рассмотрены основные источники конкурентных преимуществ на монопольно конкурентных рынках. Предложены направления формирования конкурентных преимуществ на монопольных рынках.
The article highlights the main types of market structures and types of competition in diverse markets. The analysis of formation of competitive advantages in the market of perfect competition. The attention to monopolistic competition, which is a key feature of product differentiation and methods of promotion. The basic source of competitive advantage in keeping the monopoly competitive markets. Directions creating competitive advantages in monopoly markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7136
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170912_101.pdf508,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.