Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7196
Название: Вдосконалення механізму просування товарів шкіргалантерейної промисловості на ринку
Авторы: Степова, В. Е.
Ключевые слова: new products competitiveness
new product promotion
leather goods industry
consumer goods industry
new product pricing strategy
конкурентоспособность новой продукции
продвижение нового товара
кожгалантерейная промышленность
легкая промышленность
стратегия ценообразования товара-новинки
конкурентоспроможність нової продукції
просування нового товару
шкіргалантерейна промисловість
легка промисловість
стратегія ціноутворення товару-новинки
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Степова В. Е. Вдосконалення механізму просування товарів шкіргалантерейної промисловості на ринку [Текст] / В. Е. Степова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 1 (107). - C. 66-71.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено і виділено якість та ціну як основні елементи конкурентоспроможності шкіргалантерейної продукції на ринку легкої промисловості. Обґрунтовано основний механізм застосування промисловими підприємствами маркетингового підходу щодо просування нового асортименту продукції. Розглянуто основні стратегії, які використовують виробники для досягнення популяризації нового шкіргалантерейного товару на ринку.
В статье исследованы и выделены качество и цена как основные элементы конкурентоспособности кожгалантерейной продукции на рынке легкой промышленности. Обоснован основной механизм применения промышленными предприятиями маркетингового подхода по продвижению нового ассортимента продукции. Рассмотрены основные стратегии, которые используют производители для достижения популяризации нового кожгалантерейного товара на рынке.
The article examines and identifies quality and price as the key elements of leather goods competitiveness in the consumer goods industry market. The authors justify the basic mechanism for the application of marketing approach by industrial enterprises to promote a new product range. Insights into the core strategies that manufacturers use for new leather products promotion on the market are provided.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7196
ISSN: 2413-0117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V107_P066-071.pdf170,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.