Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7206
Назва: Маркетингові джерела створення вартості підприємств на ринку
Автори: Сергачова, А. О.
Ключові слова: value chain
competitiveness
marketing sources of value
цепочка создания стоимости
конкурентоспособность
маркетинговые источники формирования стоимости
ланцюг створення вартості
конкурентоспроможність
маркетингові джерела формування вартості
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Сергачова А. О. Маркетингові джерела створення вартості підприємств на ринку [Текст] / А. О. Сергачова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 1 (107). - C. 60-65.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та обґрунтовано вплив ланцюга створення вартості на конкурентоспроможність підприємства. Визначено значення ланцюга створення вартостідля формування стратегій розвитку підприємств. Виявлено ключові маркетингові джерела формування вартості підприємства на ринку в сучасних умовах господарювання.
В статье рассмотрено и обоснованно влияние цепочки создания стоимости на конкурентоспособность предприятия. Определено значение цепочки создания стоимости для формирования стратегий развития предприятий. Выявлены ключевые маркетинговые источники формирования стоимости предприятия на рынке в современных условиях хозяйствования.
The paper explores and analyzes the effects of value chain on the enterprise competitiveness. The role of chain in generating value for company development strategies is revealed. Key marketing sources of company value creation on the market in the modern business environment identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7206
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V107_P060-065.pdf171,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.