Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7213
Title: Доцільність розроблення комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту
Other Titles: Целеесообразность разработки коммерческих наименований, указывающих на товарную категорию продукта
Authors: Синявська, О. Є.
Keywords: неймінг
комерційна назва
денотат
номінативно-ідентифікуюча функція
Issue Date: 2017
Citation: Синявська О. Є. Доцільність розроблення комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту / О. Є. Синявська // Contemporary issues in philological sciences: experience of scholars and educationlists of Poland and Ukraine : conference proceedings, April, 28-29, Lublin. - 2017. - pp. 215-218.
Abstract: Стаття присвячена аналізу комерційних назв, що вказують на товарну категорію продукту. Їхня продуктивність обмежена переважно екстралінгвістичними факторами. Вони виконують переважно номінативно-ідентифікуючу функцію, тому прагматичний вплив цього виду назв є доволі слабким.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7213
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinyavskaya_P215-218.pdf210,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.