Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7275
Назва: Побудова індивідуальних траєкторій навчання студентів на основі застосування вибіркових елементів навчальних планів
Автори: Пенчук, О. П.
Донченко, С. В.
Білоцька, Л. Б.
Ключові слова: The Law of Ukraine «On Higher Education»
individual trajectory of studies
selective disciplines
minor
major
Закон Украины «О высшем образовании»
индивидуальная траектория учебы
выборочные дисциплины
майнор
мейджор
Закон України «Про вищу освіту»
індивідуальна траєкторія навчання
вибіркові дисципліни
майнор
мейджор
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Пенчук О. П. Побудова індивідуальних траєкторій навчання студентів на основі застосування вибіркових елементів навчальних планів [Текст] / О. П. Пенчук, С. В. Донченко, Л. Б. Білоцька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 2 (109). - C. 36-41.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано можливість гармонійної інтеграції елементів освітньо-кваліфікаційних програм спеціалістів вишів у структуру навчальних планів за індивідуальними траєкторіями навчання, запропоновано вибіркові елементи навчальних програм спеціалістів гармонійно адаптувати до мейджорів сучасних освітніх програм бакалаврів та магістрів, обґрунтовано застосування групового комплексного підходу з структурно-логічною складовою до формування переліку вибіркових дисциплін; розроблено чотири мейджори до освітньої програми «Конструювання та технологія швейних виробів» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з застосуванням вибіркових елементів навчальних планів спеціалістів.
В статье проанализирована возможность гармоничной интеграции элементов образовательно-квалификационных программ специалистов ВУЗов в структуру учебных планов по индивидуальным траекториям обучения, предложено выборочные элементы учебных программ специалистов гармонично адаптировать к мейджорам современных образовательных программ бакалавров и магистров; обосновано применение группового комплексного подхода со структурно-логической составляющей к формированию перечня выборочных дисциплин; разработаны четыре мейджора к образовательной программе «Конструирование и технология швейных изделий» первого (бакалаврского) уровня высшего образования с применением выборочных элементов учебных планов специалистов.
The paper analyzes the possibility of harmonious integration of the elements of educational and qualification programs of university specialists into the structure of curriculum on individual trajectories of training; the selective curriculum elements of specialists are harmoniously adapted to the majors of modern educational programs of bachelors and masters; the application of a group complex approach with a structural and logical component to the formation of a list of selective disciplines has been substantiated; using the selective elements of the specialists curriculum, four majors have been developed for the educational program «Design and technology of garments» of the first (bachelor's) level of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7275
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V109_P036-041.pdf354,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.