Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.contributor.authorТкаченко, А. О.-
dc.date.accessioned2017-09-25T08:07:01Z-
dc.date.available2017-09-25T08:07:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Удосконалення збутової діяльності з використанням інтернет-технологій / В. Г. Щербак, А. О. Ткаченко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 158-163.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7331-
dc.description.abstractВ статті визначені найбільш доцільні інтерактивні інструменти управління збутом з використанням інтернет-технологій. Запропонований підхід щодо обґрунтування рішення щодо вибору оптимальних сегментів онлайн збуту в залежності від виду ринку, найважливіших факторів, що впливають на систему електронного збуту підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье определены наиболее целесообразные интерактивные инструменты управления сбытом с использованием интернет-технологий. Предложенный подход к обоснованию решения по выбору оптимальных сегментов онлайн сбыта в зависимости от вида рынка, важнейших факторов, влияющих на систему электронного сбыта предприятия.uk
dc.description.abstractThe article identifies the most appropriate online marketing management tools with the use of Internet technologies. The proposed approach to the justification of the decision on the selection of the optimal online marketing segments, depending on the market, the most important factors affecting the businesses of electronic distribution system.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectінтернет-технологіїuk
dc.subjectонлайн збутuk
dc.subjectелектронний збутuk
dc.subjectінтерактивні інструментиuk
dc.subjectсбытовая деятельностьuk
dc.subjectинтернет-технологииuk
dc.subjectонлайн сбытuk
dc.subjectэлектронный сбытuk
dc.subjectинтерактивные инструментыuk
dc.subjectsales managementuk
dc.subjectinternet technologyuk
dc.subjectonline marketinguk
dc.subjecte-marketinguk
dc.subjectinteractive toolsuk
dc.titleУдосконалення збутової діяльності з використанням інтернет-технологійuk
dc.title.alternativeСовершенствование сбытовой деятельности с использованием интернет-технологийuk
dc.title.alternativeImproving sales activities using internet technologyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.contributor.altauthorTkachenko, А.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P158-163.pdf428,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.