Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7543
Title: Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт Ексклюзивність
Other Titles: Cultural-axiological meanings of English advertising texts: the concept of Exclusivity
Authors: Гудкова, Наталія Миколаївна
Keywords: концепт Ексклюзивність
ексклюзивний товар
ексклюзивний споживач
англомовний рекламний дискурс
вербалізатори
ексклюзивний виробник
Issue Date: 2017
Publisher: Accent Graphics Communications & Publishing
Citation: Гудкова Наталія. Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт Ексклюзивність / Н. М. Гудкова // Proceedings of the 1st International conference «Science and society». - Accent Graphics Communications & Publishing. Hamilton, Canada, 2017. – pp. 96-102.
Abstract: У статті на матеріалі текстів парфумів та косметики досліджено концепт Ексклюзивність у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Зафіксовано широкий спектр вербалізаторів, шо формують концептуальне поле даного концепту, та окреслено перспективність аналізу його образної складової.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7543
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gudkova Article 2017.pdf682,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.